De afdeling support staat u te woord mocht er vragen zijn over een computer of laptop. Niet alleen maar desktops, laptops ook netwerk verbindingen bijvoorbeeld wifi of toebehoren zoals printers, mobiele telelefoons.

Verantwoordelijkheden - Wat doet een Support Specialist?  

Support omvat verschillende belangrijke taken, waaronder:  

  • het bieden van technische ondersteuning aan alle medewerkers, en aan klanten, eindgebruikers en relevante belanghebbenden;  
  • het assisteren bij een breed scala aan problemen, waaronder verbindingsproblemen, toegang tot gegevens, netwerkstoringen, slechte computerprestaties en cloudmigratie;  
  • het in bedrijf stellen en installeren van upgrades, reparaties, onderhoudsprogramma’s en gegevensoverdrachten;  
  • het oplossen van problemen met verschillende apparaten, waaronder printers, scanners, desktop- en laptopcomputers, handheld apparaten en servers;  
  • het aanmaken van IT-tickets via ticketvolgsoftware en het bewaken van de voortgang van individuele taaktrajecten.  

 

Heeft u bepaalde vragen over deskops, laptops en toebehoren?

Onze support afdeling staat u te woord!

 

Neem contact op met ons via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@spictservices.nl